Pénteken történt velem a nagy eset, melyet tanulságként megosztok. Gondolom a rutinosabb városlakók csak mosolyognak rajta, hogy mit bénáztam össze....
Péntek reggel képzésre siettem és megbüntetett a parkolóőr.
Végtelenül sajnálta, hogy meg kell büntetnie, de ez van... Azt mondta, ha ő nem büntet meg, akkor majd más fog. Édesen, még megkérdezte, nincs e másik mobilom, másik szolgáltatónál? De, csak az van és az Óbudai parkolótársaság miatt tartom fent ....
Levelet írtam, az Óbudai parkolótársaságnak, melyben kértem ügyem elbírálását :
"Tisztelt Ügyintéző!
Az Önök munkatársa 2016.03.04.09:03 időpontban, pótdíj kiszabásáról szóló értesítést hagyott a ......... forgalmi rendszámú személygépkocsin.
Eközben én, az utca végén, a kihelyezett automatánál többször, sikertelenül próbálkoztam a telefonos fizetéssel, ezt a mellékelt híváslistával bizonyítani is tudom.
Kérem, ennek ismeretében pótdíj megfizetéséről szóló felszólítást törölni szíveskedjenek.
Köszönettel
.............."
Mai nappal megérkezett a válasz:
Nyilván nem fogok 2275 Ft miatt tovább levelezgetni, de még mindig nem tartom normálisnak az eljárást. Szándék meg volt, többször próbálkoztam.... apró nem volt nálam.... ez a jegykiadó is messze volt a kocsimtól, hova a fenébe kellett volna kutyagolnom,úgy hogy nem ismerem a környéket, arról nem beszélve, ha az egyik helyen rossz a mobilkapcsolat a másikon is ugyanez a szám van, mennyivel lettem volna előrébb.... ja és kilenckor kezdődött a képzés, ahova siettem...
Még egy kis finomság: megvan mennyi aprót fogad el, tehát, ha hosszú ideig akarsz maradni, akkor 10-20-50 forintossal el se indulj, mert "kiköpi" .
Én speciel egész napra mentem, ezért gondoltam a mobilparkolásra, mert max. 3 órára veheted meg a parkológyedet!!!
Legközelebb: nejlonzacsi tele 100--200 forintossal,három óránként otthagyom a képzést, elrohanok az automatához, ami az utca másik végén van, boldog leszek, ha működik /mert már olyan is is volt, hogy nem/ és bedobálom a pénzt.
Kérdésem? Miért nekem kell felhívni a parkolótársaságot, ha nem működik a pénznyelőjük???? Ott sétafikálnak az alkalmazottaik, minden körnél ellenőrizzék!
Reklamáljak a mobilszolgáltatómnál? Mit mondjak, hogy bocs, milyen szerződést kötöttetek, hogy nem tudom igénybe venni a szolgáltatást??? Ők fogják nekem kifizetni a bírságot??? Most, hogy írom, lehet, hogy kipróbálom.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése